GuidePedia

0

Οι χρήστες ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης για πολύ συγκεκριμένα πράγματα, βλέπουν τα αποτελέσματα των αναζητήσεων, βλέπουν τα Google Ads, διαλέγουν και κάνουν κλικ.

Όταν το κάνουν, θέλουν να δουν αυτό που τους “πούλαγε” η διαφήμιση αμέσως. Αν τους στείλουμε στην κεντρική μας, τους χάσαμε. Αν τους στείλουμε σε ενδιάμεση σελίδα, επίσης.

Η Google, που θέλει να παραμένει ο χρήστης ευχαριστημένος με την εμπειρία, τιμωρεί τις κακές διαφημίσεις και τις παραπλανητικές landing pages με το Quality Score. Αυτό μετράει “πόσα κλικ θέλει ο χρήστης για να πάει από την διαφήμιση στη σελίδα.”

Αυτά λίγο πολύ είναι γνωστά. Το στήσιμο, όμως, μιας επιτυχημένης landing page στο Google Adwords έχει κι άλλα μυστικά.

Ο τίτλος της landing page πρέπει να ταιριάζει με τον τίτλο της διαφήμισης.

Οι χρήστες του διαδικτύου ψάχνουν μια λύση στο πρόβλημα τους, πετάγονται από σελίδα σε σελίδα, ανοίγουν πολλές σελίδες συγχρόνως και αν ο τίτλος της σελίδας δεν ταιριάζει με τον τίτλο της διαφήμισης κλείνουν την καρτέλα ή πατάνε το back.

Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι κανείς δεν διαβάζει αλλά όλοι σερφάρουν, σκανάρουν και προσπαθούν να φτάσουν εκεί που θέλουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα και πιο ξεκούραστα.

Για παράδειγμα αν ο τίτλος της διαφήμισης είναι “Nike Lunar Glide” τότε και ο τίτλος της σελίδας πρέπει να είναι “Nike Lunar Glide” και όχι απλά “Nike shoes” ή “Nike Basketball”. Ο χρήστης θα δει τον τίτλο της καρτέλας ή της σελίδας και δεν θα το σκεφτεί πολύ.

Η landing page πρέπει να είναι ξεχωριστή για κάθε παραλλαγή της διαφήμισης

Το πιο συνηθισμένο είναι να έχουμε αρκετές παραλλαγές της ίδιας διαφήμισης (διαφορετικοί τίτλοι, διαφορετικά λεκτικά, διαφορετικά call to action) ώστε να δούμε ποια αποδίδει καλύτερα.

Κάθε μία πρέπει να οδηγεί σε διαφορετική landing page, οι τίτλοι να ταιριάζουν απόλυτα και κάθε landing page να εκπληρώνει αυτό που υποσχέθηκε στη διαφήμιση. Μια από τις δυνατότητες που δίνει το Google AdWords είναι το Α/Β split testing.

Τα αποτελέσματα είναι πολύ πιο ξεκάθαρα με τις ξεχωριστές landing pages δεδομένου ότι θα κάνουμε συμβιβασμούς για να ταιριάξουμε δύο διαφημίσεις σε μια landing page.

Η landing page πρέπει να είναι καλύτερη και από την κεντρική μας

Η landing page είναι στην ουσία η “κεντρική” που βλέπει ο χρήστης. Πρέπει να είναι το ίδιο περιποιημένη, καθαρή, ουσιώδης, ευχάριστη, καλοσχεδιασμένη και αισθητικά ανώτερη όπως και η κεντρική μας.

Κανείς δεν θέλει να καταλήγει σε σελίδες σκουπίδια και κανείς δεν θέλει να ταλαιπωρείται για να βρει αυτό που ψάχνει. Σε ότι αφορά το σχεδιασμό, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, χρειάζονται καλές εικόνες, καλά caption, ξεκάθαρα call to action και ευανάγνωστες γραμματοσειρές.

Αν χρειάζεται κείμενο, πρέπει να το κάνουμε και αυτό ευανάγνωστο και ευχάριστο, με μικρές παραγράφους, μεσότιτλους, tags και φορμάτ.

landing pageΗ landing page πρέπει να έχει Sales Tracking

Το click-through-rate είναι πολύ χρήσιμος δείκτης αλλά το Conversion Tracking μας λέει ακριβώς τι γίνεται από τη στιγμή που ο χρήστης βλέπει την διαφήμιση μέχρι τη στιγμή που ολοκληρώνει την αγορά.

Με το sales tracking φαίνεται ποιες λέξεις φέρνουν traffic, ποιες έχουν καλό CTR ποιες κάνουν καλές πωλήσεις, ποιες κάνουν τα δύο από τα τρία και ποιες όλα μαζί.

Το Conversion Tracking μαζί με τα Google Analytics είναι πολύ αποτελεσματικός συνδυασμός, είναι δωρεάν και δίνουν αλάνθαστη εικόνα για την καμπάνια μας.






πηγή
Next
This is the most recent post.
Previous
This is the last post.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top